Doğal Gaz Faturanızın Kaç Lira Geleceğini Anlık Öğrenmek İster Misiniz?



Doğal Gaz Faturanızın Kaç Lira Geleceğini Anlık Öğrenmek İster Misiniz?


Bu tip programlar hep bir ihtiyaçtan çıkıyor. Soğun soğuk olduğu bir dönemde doğal gazın gazını tam gaz açmıştım. dedim ne kadar fatura gelebilir ki. ayın sonu olmuştu ve heyecanla doğal gaz faturasını bekliyordum. ve beklenen an... Faturaya bir baktım bir daha baktım işte tam o zaman karar verdim bu programı yapmaya...


Doğal gaz faturalarının cep yaktığı bu dönemde kendinizi sağlama almak için anlık olarak fatura tutarını öğrenebilmek için yaptığım programı aşağıdaki bağlantıya tıklayarak indirebilirsiniz...

Bilgisayarında excel'i olmayanlar ve telefondan yapmak isteyenler google excel linkine tıklayabilir.

 👉  doğal gaz fatura programı

👉   google excel


Yorumlar

Popular Posts