Alex'in Attığı Rövaşata Golünde Kalede Olmak İsterdim

Samsunspor'un Kamerunlu eski kalecisi Allum Buker, Fenerbahçeli Alex'in attığı muhteşem rövaşata golü için, nasıl yediğini soranlara şöyle demiş;


-Allum, o rövaşata golünü nasıl yedin anlatır mısın?
-Abi ben topu görmedim!

Evet Allum Buker soranlara böyle cevap vermiş. Ben de o maçı TV'den canlı izlemiştim. Maçı anlatan Ercan Taner'in "Yok böyle bir gol" diye bağırışı hala kulaklarımda çınlıyor. Yani TV'den de olsa o golü canlı izlemek, o anın tanığı olmak çok güzeldi.

Alex, yapılan röportajda attığı gol için, "iç güdü golü" demiş.

Hıncal Uluç, maçtan sonra yazdığı köşe yazısında Alex'in rövaşatası için şöyle demiş;
Alex'in golü dünya futbolunun seyre yönelik en güzel gollerinden birisi. Ben o golü yiyen kalecinin yerinde olmak isterdim. Golü yakından görmek için.

Ne tesadüftür ki Tanju Çolak da zamanında Samsunspor formasıyla Alex'in golüne benzer bir gol atmış . (kaynak: ekşisözlük)
1986 - 1987 Sezonu



Madem o kadar konuştuk bu gol üzerine, gelin tekrar izleyelim.
Fenerbahçe - Samsunspor (27 Ağustos 2005)






Yorumlar

Popular Posts

Doğal Gaz Faturanızın Kaç Lira Geleceğini Anlık Öğrenmek İster Misiniz?