Kushiye 11 soru 11 cevap SANAYA IRANI röportaj


Kushiye 11 soru 11 cevap SANAYA IRANI röportaj
1.      İnternette gezinmeyi sever misin?
Dürüst olmak gerekirse internette fazla zaman geçirmem. Ama bir tarif arıyorsam Google’da araştırma yaparım.
·        En değerli varlığın?
Ailem
·        Favori kokun nedir?
Parfüm kokularını severim
·        En son seni kim sinir etti?
Erkekler, erkekler beni hep sinir eder. Herhalde en son beni sinir eden barun (Arnav) du. O beni hep sinir eder.
·        En büyük zaafın?
Çikolatalar ve ailem
·        En çok canını ne sıkar?
Birçok şey.
·        Hayalindeki ev
Büyük evleri severim ama kocaman bir evi yönetemem. Onun için tek katlı bir ev uygun olur ;)
·        İlk işin ve maaşın?
Lintas lowe reklam ajansında staj yapmıştım ama bundan para kazanmadım. İlk para kazandığım işim bir yazıcı reklamıydı.
·        Aldığın en büyük övgü?
Övgü almakta hiç başarılı değilim. Birisi beni övdüğünde çok tuhaf oluyorum.
·        Alkol yasak olsaydı?
Tahmin ediyorum kesin yasağı çiğnerdim ama çok iyi de bir içici değilim aslında
·        Hayran olduğun çizgi karakter var mı?
Birçok çizgi film izledim ve hepsini de çok seviyorum. Fakat herkes bana Tin Tin derdi. Çünkü beni Tin Tin’e benzetirlerdi. Kız olmama rağmen beni neden erkek karaktere benzetirler almam. Bence hiç de Tin Tin’e benzemiyorum
Sık kullandığın kelime nedir?

Yorumlar

Popular Posts

Doğal Gaz Faturanızın Kaç Lira Geleceğini Anlık Öğrenmek İster Misiniz?