Sara Khan Röportajı

Merhaba, kanalımıza hoş geldiniz. Türkiye’de kanal 7 televizyonunda yayınlanan deli divane dizisinde kadna rolündeki sara khan’la yapılmış bir röportajı sizinle paylaşacağım
Sara khan, Hindistanlı model ve aktirist. 2007 yılında Miss madya pirdeş taytıl yarışmasında dereceye girmiş, 2008 yılında  da IndianTelevision.com sitesi tarafından en iyi yeni yetenek ödülüne layık görülmüş
2009 yılında STAR Parivar Award tarafından en iyi kadın ve e iyi çıkış yapan genç yetenek ödülü verilmiş
Şimdi sizi röportajla başbaşa bırakıyorum.


Muhabir: Kendinden bahseder misin?

Sara: Merhaba, Ben Sara Kıhan. Aslında ben Buhapal’lıyım fakat şimdi bir bombay’lıyım


Muhabir: nasıl keşfedildin ve ne zaman?

Sara: ilk olarak şunu söylemek istiyorum, Ben bu endüstriye 15 yaşımda girdim ve ilk fırsatımı evde yakaladım. Bunun için asla mücadele etmedim. Bu benim için gerçek bir peri masalıydı ve hayallerimin gerçeğe dönüştüğü bir andı. Kontratı evde imzaladım. Böyle bir şeyin olacağını asla tahmin edemezdim.

Muhabir: Seni ilk kim keşfetti?

Sara: Bu endüstriye girmemde bana ilk olarak Bidaaii filminin yapımcısı olan Racin şahi oldu.


Muhabir: Bidaai deki deneyiminden bahseder misin?

Sara: Diyebilirim ki, ben hala deneyimliyorum ve asla deneyimlerimden bahsetmeyeceğim. Deneyim hayat boyunca devam eder, çünkü bu endüstriye bir kez girdiğiniz zaman devamlı ilerlemek zorundasınız ve bu benim hoşuma gidiyor.


Muhabir: otak çalıştığın kişiler arasından en çok kiminle çalışmak istersin?

Sara: Hmm! Bidaai de kocamı canlandıran angad. O benim en iyi arkadaşım. Diyebilirim ki o birlikte çalışılacak en iyi insan. Son günlerde Aşmit’le çalıştım ve söylemeliyim ki o hoş bir insan. Yardımsever, sevgi dolu ve değer veren bir kişi. Onunla çalışmayı seviyorum.


Muhabir: Seni 5 yıl sonra nerede görebiliriz?

Sara:  Dürüst olmak gerekirse bilmiyorum. Çünkü bu endüstri de yarını tahmin edemiyoruz fakat bu gün ne yapmam gerektiğiyle ilgili asla hayal kurmaktan vazgeçmiyorum. Hayal kurmamam için değişik bir şeyler yapıyor olmam lazım


Muhabir: Hayalindeki Rolü anlatır mısın?

Sara: Dürüst olmak gerekirse istediğim tek rol, Ram Milaye jodi de oynadığım mona rolüydü. Benim için inanılmaz bir deneyim oldu. Bağırmak, dans etmek, kötü davranmak ve hepsi yapmayı sevdiğim şeyler.


Muhabir: Bu endüstride tv oyuncusu olmanın iyi ve kötü tarafları nedir?

Sara: Bana göre, her alanda iyi veya kötü taraflar var. Kendi seçimini yaparsın sonra iyi ve kötüyü aynı şekilde kabul edersin. Ve diğer taraftan söylemeliyim ki televizyonun avantajları veya dezavantajları hakkında büyük yorumlar yapamam. Ben o eleştirileri yapacak kişi değilim. Çünkü beni onlar bugünlere getirdi. Ve ben aslında kötü bir şey bulamıyorum.





Muhabir: small town talent hakkında neler düşünüyorsun? Bollywood’dan çok kişi var mı?

Sara: evet var. İnanıyorum çünkü ben sımal tavn’dan geldim ve bu endüstri için en iyisini yapıyorum. Birçok seri yapıyorum ve hatta bir çok film anlaşması yaptım. Yani, bollyvut’dan iyi bir ekibin var olduğunu düşünüyorum.


Muhabir: size göre bu endüstride en önemli olan şey nedir? Yetenek mi yada Jack mi?

Sara: hayır! En önemli olan şey bir şansa sahip olmak. Yüzde 80 şans, kalan %20’de yetenek. cek ve sıkı çalışma



Muhabir: Ailen seni destekliyor mu?

Sara: ailem beni çok destekledi. Onların desteği olmadan ben bir hiçim.


Muhabir: en çok kimden ilham alıyorsun?

Sara: anne tarafımdan olan büyük babam Nana. En çok o bana ilham verir.


Muhabir: Fanlarına ve arkadaşlarına bir mesajın var mı?

Sara: fanlarımdan ve arkadaşlarımdan, rol alacağım kanal 5’de yayınlanacak olan mini big bos programını takip etmelerini istiyorum. Söylemeliyim ki bence güzel konsept ve insanlar izlemekten keyif olacak. Umarım bütün fanlarım izler ve beğenir. Son olarak benimle olduğunuz için teşekkür ederim

Yorumlar

Popular Posts

Doğal Gaz Faturanızın Kaç Lira Geleceğini Anlık Öğrenmek İster Misiniz?